2014. december 1., hétfő

Angyalok márpedig léteznek!

Eltelt pár hét az utolsó bejegyzés óta...
Ez persze nem azt jelenti, hogy tétlenkedtem volna. Sőt!
Lássuk csak mi történt az utóbbi napokban, hetekben.

Lezajlott a 4 hét 4 játék sorozat utolsó fordulója is, így egy hónap alatt összesen 4 pár füli és 2 medált talált szerető új otthont :)
Közben megrendelésekből sem volt hiány, hiszen a november már az ünnepre hangolódás, készülődés hónapja.


...és ha már tél és november és készülődés nem hiányozhatott a 2., azaz a téli katalógus sem.
Az őszi prospektus fogadtatása is nagyon pozitív volt és azt kell mondjam én is rákaptam az ízére. Rengeteg munkával jár, mégis már alig vártam, hogy belekezdhessek. Szeretem minden mozzanatát, az ékszerkészítéstől a fotózáson át az összeállításig. Az utóbbi kettőben egészen biztosan nem vagyok profi (és ezzel nem állítom, hogy az ékszerezésben az lennék), eddig szinte mindent autodidakta módon sajátítottam el. /A Jutyúb és Gugli továbbra is barátaim :)/
Kétségtelen, hogy szeretek az irányításom alatt tudni minden munkafolyamatot. Ez az egyetlen garancia arra, hogy a végeredmény biztosan olyan legyen, mint ami a fejemben megszületett, így most a fotózásból is kivettem a részem (profi irányítás alatt) és egészen elégedett vagyok!

És hogy a tartalomról is szóljak pár szót: angyalok, hópelyhek, tollak, szóval csupa finomság, fehérség, hit és szeretet. Pont amiről ennek az időszaknak szólnia kell. Szerintem. :)
Lapozzátok szeretettel!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése