2014. november 17., hétfő

4 hét 4 játék - A két utolsó

Hopp..egy kicsit megcsúsztam.
Mostanában záporoznak a megrendelések (és ez így van jól ;) ), de mindennek velejárója, hogy a blogot kicsit elhanyagoltam.

A 3. játék nyereménye volt


Idő közben véget ért a 3. játék (a fenti füli volt elnyerhető) és kezdetét vette a 4, egyúttal befejező "epizód".
A legnagyobb nyereményt ide tartogattam. A megnyerhetők között volt már füli - 3 pár is-, kis medál, de szett ezidáig még nem.
Most ráadásul díszdobozba bújva várja majd új gazdáját az egyik legnagyobb kedvenc, a pipacsos motívummal díszített medál-füli duo.
A piros pipacsok most ráadásul szinte megelevenedtek: 3d-s változatban készültek el fülbevalónak.
A visszajelzések alapján tetszik nektek ez a megoldás. Nekem is, így lesz folytatás... :)
De addig is játsszatok, nyerjetek, kövessetek a facebook oldalon!

KATT A JÁTÉKÉRT




2 megjegyzés:

  1. Kedves Dalma!! Őszintén gratulálok a csodálatos munkáihoz! Gyönyörűségesek az ékszerei, nem lehet betelni velük! Fantasztikus kreativitással, szépérzékkel és tehetséggel van megáldva! A facebbok oldalon is folyamatosan nyomon követem a ténykedéseit.
    Kívánok további sok sikert, erőt és jó egészséget, hogy minél több szépséggel tudjon minket elkápráztatni!! Üdvözlette Szabóné Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kriszti! Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat! Egy-egy ilyen szép gondolat viszi előre az embert és erősíti meg, hogy van értelme az alkotásnak! Köszönöm! :)

    VálaszTörlés