2014. december 18., csütörtök

Értem én hogy gőzgép, de mi hajtja?

Így az ünnepek közeledtével mindenki kicsit többet akar adni. Valami mást, mint az eddigiek. Egy kicsivel több törődést, szeretetet, odafigyelést, mint úgy általában a hétköznapokon. Ilyenkor aztán előkerülnek a kézműves ajándékok is, mert az szép, egyedi és valóban személyre szóló tud lenni.


De mi is az a kézműves ékszer? 
A definíció szerint: Kézművességnek nevezzük az emberi erővel és kézi szerszámaival – a természetes eredetű alapanyagokon – végzett formaátalakító tevékenységet, és kézműves-terméknek az így létrehozott termékeket.

Hmmm... Mit is jelent ez a Borsóvirág ékszer esetében?
Emberi erő- no ez lennék én-, a szerszám pedig maga a kezem és az apróbb részletekhez egy tű. Alapanyagom a süthető gyurma és az ékszeralapok amikre rákerül. Ennyi. Se több se kevesebb nem kell hozzá a meghatározás szerint. 
Azért én azt mondanám a kézműves ékszer ennél több. Benne van az alkotó lelke, a megfelelés, hogy a megrendelő azt kapja amit elvár és maga az ötlet, amitől kiemelkedik a többi közül. Egyedi.
Nem jön veled szembe az utcán és nem tömegtermék amit bármikor leemelsz egy hiper-szuper polcáról. 
Nap mint nap mikor leülök alkotni az eszközökön túl előveszem a tudást (nevezzük anyagismeretnek), a kreativitást és persze a maximalizmusomat. Ha az elkészült ékszer átmegy az első benyomás teszten (ahonnan 2 irányba vezethet az út: csomagolás vagy kuka :) ), akkor elmondhatom, hogy ma is tettem valamit. Magamért és remélhetőleg valaki másért is aki majd nagy becsben tartva viseli az alkotásomat.

Kedves Borsóvirág vásárlók, ajándékozók, Köszönöm Nektek!

S hogy a címre is visszautaljak, mi hajt engem?
Szerencsésnek érzem magam, mert ékszereimmel remélhetőleg sokaknak fogok mosolyt csalni az arcára mikor kibontják az apró díszdobozt 24-n este. Kicsit én is részese leszek az örömüknek és igen, ez nagyon jó érzés. Valójában ez az igazi elismerés. A legjobb amit kézműves kaphat.

Békés, boldog Karácsonyt kívánok!
                                               Borsóvirág ékszer (Dalma)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése