2014. július 10., csütörtök

Külcsín és belbecs

Tudom, folytatást ígértem az ékszerkészítés fázisairól, de ez a poszt most nagyon kikívánkozik belőlem...
Azt hiszem lassan kezd kialakulni a stílus amit képviselek. Persze az alkotás folyton változó, sok minden befolyásolja,de mégis...Most kezdem érezni, hogy mi az ami passzol az egyéniségemhez, ami igazán én vagyok. Mire ez megfogalmazódott bennem, jött az ötlet, hogy egységes arculat kéne és szerintem ennek az egyik legfontosabb eleme a csomagolás.
forrás
Nem véletlen, Japánban például a csomagolás nagyobb figyelmet kap,mint maga az ajándék.
Ez a külső borítás az amivel először találkozik aki készhez kapja az ékszert és amiről először véleményt alkot. Nekem ez az első benyomás olyannyira fontos, hogy két hétig böngésztem a netet a tökéletes doboz után kutatva. Nem akartam csillogósat, sem masnit, sem cicomát. Legyen egyszerű, de hatásos, kicsit vintage és környezettudatos, ha lehet.
Viszonylag hamar rátaláltam a stílusra (köszönöm Google és Pinterest): barna nátronpapíros fedeles papírdoboz, benne fehér szivaccsal és a tetején a borsóvirág logo-val. Tökéletes! Rendben, jöhet a beszerzés!
Na de honnan? Itthon csak hasonlót találtam, horror áron. Külföldről rendelve a postaköltség többe kerülne, mint maga a doboz. Muszáj lesz csináltatni, na de kivel?
Ekkor találtam rá az Agria Humán Nonprofit Kft-re, akik csökkent munkaképességű dolgozókat foglalkoztatnak. Ez külön plusz pont volt nálam. Gyorsan, precízen dolgoznak és nagyon rugalmasak. Úgy éreztem ugyanolyan fontos vagyok nekik, mint a "nagy megrendelők".
A szivacs külön forduló volt, de szerencsére itt is rátaláltam arra a cégre, akik hasonló gondossággal dolgoznak, ők a Pa-Mü-Feld Kft. Az eredmény pedig egy csodaszép doboz az én igényeimnek megfelelően, egyedi méretben, szuper áron. Kell ennél több?

Dobozkáim




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése