2014. június 27., péntek

Nyári hangulatban

Napsütés, tengerpart, nyaralás...
A tenger kivételével kipipálva. Jó a medence is. Még a 20 fokos is :)
A családi nyaralásunk már véget ért, de a hangulat megmaradt, így születtek a legújabb kreációim.

Egyik kedvenc színem a türkiz. Szerintem remekül passzol a rózsaszínes árnyalatokkal. Jelenleg ez a madárkás óriásmedál a szívem csücske. Kicsit újítottam, hiszen eddig csak virágokból állt a díszítés, de úgy éreztem, kívánkozik még valami oda a bal felső részre...Szerintem igazán romantikus hangulatú lett az összhatás.



Ha már türkiz, akkor itt a halványabb árnyalata is, élénk korall színnel és egy kis tengericsillag-sárgával, hogy vidámabb legyen. Elég fiatalos, csajos darab lett és kiáltott ezekért a kagylóhéj mintás cseh gyöngyökért. Megkapta :)


A tollas darab második nekifutás. Tegnap készült a prototípus, de nem voltam vele megelégedve. Nem tudnám megmondani miért, de mikor kész lettem vele nem tetszett, hát ment a kukába.
Ez viszont maradt. Remélem jól döntöttem!


Ennyit mára.
A következő bejegyzésben megmutatom hogyan születik meg az ötlet, majd lépésről-lépésre az ékszer.
Addig is szép nyarat mindenkinek! ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése